2013. szeptember 24., kedd

A fantasztikus Zooey

Azt hiszem nem kell bemutatnom Zooey Deschanelt. Az egyik legnagyobb idol számomra, imádom a stílusát, a hangját és a a filmjeit. Először az Igenemberben figyeltem fel rá, később kedvenc filmemmé tette az 500 days of Summert. Alig vártam hogy startoljon a New Girl című sorozata, amit azóta is imádok (holnap jön az új rész, FANGIRLING). She & Him nevű zenekara pedig szintén nagy sikereknek örvend. Sok sok lemezük megvan, ajánlom figyelmetekbe a karácsonyi albumot! Azt hiszem bevezetőnek ennyi elég Zooeyról, hiszen a FunFreak-en már eleget áradoztam róla.
Zooey lassan hagyomány szinten űzi a körömdíszítést. Minden díjátadón ultracsinos és még a körme is passzol a szetthez. Egy interjúban olvastam, hogy mivel régen rágta a körmét, ezért kezdett el foglalkozni vele. A fenti képen az ideji Emmy-megjelenése látható!
Érdemes követni Instagramon illetve Facebookon is, hiszen a mindennapi körömcsodáit is megmutatja!
Mivel nekem is érik már egy körömlakk csere, ezért gondoltam ihletet merítek Zooey ötleteiből.

Nektek melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése