2013. szeptember 27., péntek

LookBook Péntek

Mondtam már, hogy imádom a burgundit?

Odáig vagyok ezekért a cosy lookokért. Pulcsi-ruha, harisnya, sál és egy bakancs. Tökéletes!

Szeretem az ilyen basic outfiteket. Először is azért, mert lezseren sikkes, olyan mintha csak magadra kapkodtál volna pár ruhát. Más részt pedig mert könnyű lekoppintani.

Az inget derékra kötő megoldás is a szívemhez nőtt, hiszen bakanccsal kombinálva nagyon laza hatást kelt.
Ha ősz, akkor réteges öltözködés! A feliratos póló + jeggings kényelmes cipővel és egy pulcsi mellény kombóval tökéletes választás egy sulinapra.

Layers!Layers!Layers! Szerelmes vagyok a sálakba! És ezek a színek...

Pulcsi mindenek felett! Lehet egy alap darab is, vagy akár egy viccesebb. A kívánt hatás nem marad el, sikkes és fázni sem fogsz. Lehet párosítani maszkulin darabokkal, vagy akár bakancsos- grunge stlíussal, de szerintem a legjobb választás a magassarkú!

A bőrkabát a szezon darabja! Mindennel tökéletesen passzol, szín, anyag, stílus - nem akadály.

Elő a blézerekkel és a kosztümökkel!

Halmozzuk az élvezeteket! Attól, hogy a lány grunge stílusban öltözött fel, nem kellett lemondania az ékszerekről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése