2013. szeptember 21., szombat

The Sense "teszt"

Dorkához hasonlóan én is imádok ilyen teszt szerűségeket kitölteni, úgyhogy gondoltam itt az ideje egy kis "ismerjük meg Nitát játék"-nak. I hope u enjoy it!

Én három szóban….
 vidám,kaotikus,bika
A kedvenc ételem… tésztafélék
A szám ami felvidít…. Rea Garvey Wild Love
Ritkán vagyok látható… táska …nélkül.
A stílusom három szóban… kényelmes,egyedi,effortless
A lakásom / szobám… teljesen én vagyok
Ami a legjobban irritál… emberek akik elrontják a hangulatom
A kedvenc kiegészítőm jelenleg… sálak és gyűrűk
Ha kérhetnék most egy italt… zöld teát kérnék
Életem filmzenéjét én írnám :)
A kedvenc boltom ahol vásárolni szoktam… H&M 
Mert… ár érték arányban tökély.
A kedvenc sorozatom… Szex és New York.
A férfi crush-om… őő... lehetetlen felsorolni!
A nő crush-om… Jenna Louis Coleman
A legidegesítőbb tulajdonságom… makacsságom
A titkos szépségápolási trükköm… hidratálás!
A legnagyobb erényem… hogy életvidám vagyok most of the time!
A legjobb barátom három szóban… vicces,dilis,szeretnivaló
Ha most bármit ehetnék… lasagne!!!
Az álomnyaralásom… bejárni a világot
A kedvenc tervezőm… Isabel Marant
Mert… zseni
A jellegzetes viseletem… farmer,magassarkú bakancs, pulcsi -lezser és egyszerű
A kedvenc számom ebben a pillanatban… nincs
A legjobb város ahol eddig jártam… Split
A kedvenc könyvem… Büszkeség és balítélet
Mert… lebilincselt. Szerelem volt 2. látásra 
Az álommunkám lenne…bármi amiben kiélhetem magam és a kreativitásom. Utazni akarok és inspirálódni miközben azt csinálhatom amit élvezek.
Ha egy napra valaki más lehetnék, akkor… Carrie Bradshaw …lennék. 
A kedvenc helyem… az otthonom a családommal.
A kedvenc magazinom… Instyle.
Ha megnyerném a lottót… utaznék
A kedvenc részem az évben… márciustól novemberig
A jellegzetes illatom… essence vamp's love
Egy dolog ami nélkül nem tudok élni… a családom.
A kedvenc iPhone app-om… -
Amit a legjobban megbántam… hihetetlen, de nem jut semmi sem az eszembe...
A kedvenc ételem, amit anyukám / nagymamám főz… minden jöhet ami nagyi/anya főzt.
A híresség akit a legjobban utálok… Egyet értek Dorkával, Madonna
Mert… vén szatyor aki nem akar megöregedni ezért ország világ előtt égeti magát azzal, hogy 20évest játszik. Szar lehet a lányának lenni. Respect Lourdes!
A kedvenc divatblogom… -
A kedvenc nem divat blogom… -
A legrosszabb szokásom… mogyoróvaj
A körmöm színe jelen pillanatban… mély szilva lila és hlapikkely szerű csillám az elején.
Az aktuális álom It-bag-em… a barna táska amit 2 napja vettem!
A kedvenc oldalam amit böngészni szoktamtumblr - még mindig tart a szerelem
A kedvenc művészem… nem tudok egyet kiemelni
A legnagyobb álmom ebben a pillanatban… végig csinálni az egyetemet és egy szuper munkahelyet találni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése